7 תשובות
יש בהמון עמותות.
תנו לחיות לחיות, sos וכו'.
תנו לחיות לחיות, sos וכו'.
תחפשי באינטרנט יש מלא אבל האסקי לא נראלי שיש לאימוץ
האסקי או חתול? באמת? את מודעת לזה שהאסקי סיבירי זה השקעה מטורפתת? איך את משווה את זה לחתול?
יש בכפר סבא הרבה עמותות בעלי חיים, תבדקי בגוגל מה יש באיזור שלך
יש בכפר סבא הרבה עמותות בעלי חיים, תבדקי בגוגל מה יש באיזור שלך
אני חושבת שיש באופק סבא כלביה
שואל השאלה:
goldenn לא פשוט אם לא אסקי אז חתול אני יודעת מה ההשקעה שצריך לכלב
goldenn לא פשוט אם לא אסקי אז חתול אני יודעת מה ההשקעה שצריך לכלב
אוקיי. אני ממליצה לך לא להיסגר על גזע ספציפי כי רוב הכלבים לאימוץ מעורבים
למה כולם כל הזמן רוצים גורים? כאלו, הם יגדלו, מה זה משנה?
ויש בsos
ויש בsos
באותו הנושא: