8 תשובות
כן
אני לא מאובחנת
אבל אפשר לומר שיש לי
מוזמנת לשאול כאן
^ואם את לא מאובחנת אל תגידי שיש לך
אנונימית
אבל 99%
שיש לי
כל מי שמכיר אותי אומר את זה
כולל עצמי
בסדר תלכי לאבחון ואז תגידי שיש לך
אנונימית
לא אמרתי שיש לי
אמרתי שאפשר לומר שיש לי
כן בכיף