8 תשובות
כן
בשמחה
אני לא מאובחנת
אבל אפשר לומר שיש לי
אבל אפשר לומר שיש לי
מוזמנת לשאול כאן
^ואם את לא מאובחנת אל תגידי שיש לך
^ואם את לא מאובחנת אל תגידי שיש לך
אנונימית
אבל 99%
שיש לי
כל מי שמכיר אותי אומר את זה
כולל עצמי
שיש לי
כל מי שמכיר אותי אומר את זה
כולל עצמי
בסדר תלכי לאבחון ואז תגידי שיש לך
אנונימית
לא אמרתי שיש לי
אמרתי שאפשר לומר שיש לי
אמרתי שאפשר לומר שיש לי
כן בכיף
באותו הנושא: