8 תשובות
מפחיד, משתתפת בצער המשפחה היא כלכך צעירה
אמ אין לי ככ דעה על זה... הרבה נפטרו מהקורונה .. היא לא מיוחדת
אנונימית
שואל השאלה:
ואומרים שלבנות יש אינטנגלציה רגשית^
^^רק אומרת מה שאני חושבת , לא טענתי שיש לי רגש.. מעדיפה לא להרגיש .
אנונימית
שואל השאלה:
חח אני צוחק הכל טוב ^
טרגי. אנונימית צודקת היא לא מיוחדת אבל היא עולם ומלואו
שזה בולשיט ושקרים ממוסדים.
קורונה זו מחלה מוזרה
מוזרה מאוד