4 תשובות
לשנן זה חרא את צריכה לקרוא ולהבין לי ממש עזר כשהייתי מקריאה לעצמי את החומר בקול לא יודעת זה עזר לי ממש להבין כאילו כמו שמישהו אחר מלמד אותך אז לימדתי את עצמי אם זה הגיוני ואת יכולה לקרוא לעצמך כל נושא ולסכם אותו במחברת במילים שלך גם עוזר מאוד לפי נקודות אפילו
שואל השאלה:
תודהה רבה
אנונימית
גם לי בדיוק אותו הדבר... תעשי לעצמך לוח זמנים, כל יום חצי שעה על כל מבחן (סה"כ שעתיים של למידה ואז הפסקה) אפשר גם יותר. תעשי את זה עם מוזיקה קופצנית, חשוב מאוד להבין ולא סתם לשנן, למרקר דברים חשובים, להכין סיכום ולקרוא אותו... תאכלי משהו מתוק, אולי תלמדי עם מישהו אם זה עוזר לך ופשוט תתחילי זה יזרום לך ואולי אפילו יהיה כיף :)
אנונימית