11 תשובות
אל תראי, אימה רואים רק בשעות יום
אם אין לך בעיה לקבל התקף לב/לפחד להיות בחדר ו/או מחוץ לחדר אז תראי
בסופו של דבר אם את תראי בכל זאת תנסי להזכיר לעצמך שזה רק סרט, תמיד כשאני רואה סרטי אימה לבד אני מפחדת מכל דבר וזה די מקל כשהמשפט "זה רק סרט" חוזר בראש כל שנייה וגם זה שאני יודעת שכמה שעות אחרי אני אחזור לתפקד כרגיל
קודם כל את בת 12, נקודה שלילית אחת.
פעם אחרונה שראית פחדת רצח (ועוד היית עם אנשים, אז אוהו אוהו מה יקרה כשתהיי לבד, הפחד יתעצם פי מאה), נקודה שלילית שנייה.
את רוצה לראות עכשיו לבד, נקודה שלילית שלישית.
לילה עכשיו ואת לבד בחושך ואז הולכת לישון להשאיר אותך לבד עם מחשבות כפייתיות ופחדים, נקודה שלילית רביעית.

בקיצור אני לא רואה למה שכן תעשי את זה לעצמך, זה יהיה די מטופש.

פשוט תשלימי עם זה שסרטי אימה זה לא לכולם, יש לי חבר טוב שמת על סרטי אימה ורואה מלא כאלו, ואני גם רואה מדי פעם ולא מפריע לי, ויש לי חברה אחרת ששונאת אותם ולא מסוגלת אפילו לשמוע סיפורים מפחידים ואנחנו בני 15.

את צריכה להשלים עם זה שזה לאו דווקא מתאים לך ולעבור את זה.
drake - ואם את/ה צופה בamerican horror story שמבוסס על סיפורים אמיתיים של אנשים שמראיינים אותם לשם ואז מעלים את הסיפור שלהם לחיים? lol לא הגישה הכי טובה


וואי אני ממש רוצה לראות את זה מה שכן נשמע מטורףף
שואל השאלה:
^^אני יודעת שזה כנראה לא משנה אבל אני 13 בטעות נלחץ לי 2 וזה גם אומר שהפעם האחרונה שראיתי ופחדתי היה לפני בערך 3 שנים..
אנונימית
אבל עדיין, זה לא אומר שזה המעשה הכי חכם לעשות עכשיו
אני חושבת שזה ממש יכול להכניס אותך לחרדות, עדיף שלא להתחיל בבום עכשיו אחרי 3 שנים, לבד בלילה בחושך סרט אימה מלא.
תנסי מחר או משהו לראות עם מישהו ותראי אם זה עדיין ביג דיל בשבילך.
אם לא, אז סבבה תתחילי לראות לבד ובכיף לא משנה מה השעה, כמו הידיד שלי
נו אז עוד יותר טוב ככה אני אמשיך לפחד ואהיה בחרדות עד סוף ימי חיי ואפחד לצאת מהחדר שלי ובכללי להיות בחדר שלי
במקרה שלי אני פשוט שוכחת מזה אחרי כמה שעות אז זה לא ממש משנה שאני ארצה למות מפחד במשך קצת זמן
דרך אגב זה באמת נשמע מטורף הלכתי לראות
מסכימה עם מה שרשמו שלא תכנסו לחרדות ופחדים כי לי זה קרה פעם ולבת דודה שלי למשל היא פחדה שנה שלמה לישון לבד או עם אור סגור , קיצר רק אם את בנויה לזה תראי
ואם לא עדיף שתראי קומדיה או משהו קליל
תאמת זה מפחיד מאוד אבל יש קטע למשל שאני פשוט בוכה מצחוק בסרט