התחברות הרשמה

איך לסיים שיחה עם ידיד?

21 במאי 2021, 00:49
נושאים לשיחההודעותטלפוןביישנותשעמום    
3 תשובות
לילה טוב.
a
aaturemaster
תגידי לו שאת עייפה ואת הולכת לישון
א
אה כן
או שאת הולכת לישון או שתכתבי שתדברו מחר
מ
מאיה הפיה
באותו הנושא:
איך לסיים שיחה פה עם מישהו ?
אם מישהי עונה לי חחחnחחחnח להודעות זה אומר שהיא רוצה לסיים את השיחה או לא?
אם הייתם רוצים לסיים את השיחה עם מישהו/מישהי מה הייתם עושים?
ידידה אחת חופרת לי איך לסיים שיחה
איך לסיים שיחה עם מישהי?
מוזר לסיים שיחה ב'ערב טוב'?
איך לסיים שיחה עם מישהו שדיברתי איתו קצת?
מה זה קטע עכשיו לעשות לייק להודעה באינסטגרם וככה לסיים שיחה?
איך לסיים שיחה שלא נגמרת מבחינת הצד השני?
גם לכם קשה לסיים שיחה בוואטספ? כנסו לדוגמה
איך אני יכול לסיים שיחה עם חברה שלי?