11 תשובות
לא
לא
אבל חבל שתפסידי(:
אצלי כן לדעתי
לא, אבל לי כן רשמו בתעודה שנה שעברה שלא הגעתי לטיול השנתי.
לא. והזאת שרשמו לה בתעודה
אתם מבינים שתעודה לא משפיעה על כל כלום ורק תעודת בגרות כן? אז אל תפחדו מהערות בתעודות וכו אנשים
אנונימית
לא אבל חבל, זו חוויה. אני גם עם התקף חרדה כל טיול שנתי שהיה עדיין מחשיבה את זה כחוויה.
^^ אני יודעת שאין לזה משמעות, רק מציינת את זה אם היא מבריזה בלי שההורים יודעים או משהו שתדע שיש מצב שירשמו לה את זה בתעודה.