7 תשובות
אני אוהבת גם את האננס עצמו וגם את הריח שלו :)
נופ
אני
היי
כנראה.
כאילו לפעמים לדברים ממש מגעילים יש ריח טוב.
כאילו לפעמים לדברים ממש מגעילים יש ריח טוב.
באותו הנושא: