2 תשובות
לא התנדבתי בספריה, אבל שמעתי מחברה שהתנדבה - אתה כמעט ולא פשוט יושב ומחכה. יש תמיד המון עבודה מאחורי הקלעים - לשים ברקודים על ספרים חדשים, לתקן עטיפות ספרים שנקרעו, לסדר מדפים... אז אם את נשארת לשבת לבד את יכולה לקרוא, אבל זה כמעט כמעט ולא יקרה
אם אין מה לעשות אז אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה בעיקרון.
גם בעבודה בכל מקום אחר, אם אין לך מה לעשות, אף אחד לא יעשה לך כלום אם תשב ותשחק בטלפון או תעשה כל דבר אחר.
גם בעבודה בכל מקום אחר, אם אין לך מה לעשות, אף אחד לא יעשה לך כלום אם תשב ותשחק בטלפון או תעשה כל דבר אחר.
באותו הנושא: