5 תשובות
לשלוח לה היי רוצה להיפגש? ותראי מה היא תגיב ואם היא רוצה לחזור לקשר
שואל השאלה:
^^ כאילו גם כשהיינו בסטיות לא היינו נפגשות כי היא לא אהבה להיפגש וכאלה אז אני לא חושבץ שהיא תרצה עכשיו
^^ כאילו גם כשהיינו בסטיות לא היינו נפגשות כי היא לא אהבה להיפגש וכאלה אז אני לא חושבץ שהיא תרצה עכשיו
אנונימית
אז תכתבי היי מה קורה?
שואל השאלה:
וואי אני בשוק שאני כותבת את זה בדרך כלל אני לא חוזרת לקשר עם חברות לשעבר ואם אני חוזרת איתם הן אלו שרושמות לי הודעה אבל אני ארשום לה ואעדכן
וואי אני בשוק שאני כותבת את זה בדרך כלל אני לא חוזרת לקשר עם חברות לשעבר ואם אני חוזרת איתם הן אלו שרושמות לי הודעה אבל אני ארשום לה ואעדכן
אנונימית
בהצלחהה
באותו הנושא: