17 תשובות
היא סתם מנסה להפחיד, גם אני ב ט מופת ומה זה מבחן הקרייתי?
ממה שאני יודעת מסתכלים על הציונים שלך לאורך כל השנה וזה לא מה שיהרוס
שואל השאלה:
אולי רק אצלי יש קרייתי לא יודעת
זה מבחן שהוא יותר זה שקובע לגבי יחידות ומגמות שאפשר להתקבל בתיכון
אנונימית
חחחח אני בט מדעית(: אוקיי אז תקשיבי קודם כל אל תלחצי. אם תלחצי אחר כך את תתקשי בלהתרכז במבחן מנסיון.ואני משוכנעת מאד שהמורה לא תוריד אותך לארבע יחידות בעוד שהיא מודעת ליכולות שלך. מה שאני מציעה לך זה פשוט ללמוד ולא לדאוג יותר מידי.
שואל השאלה:
אוף אבל באמת שאני גרועה עכשיו ממש בחומר ואני לא מבינה למה היא סתם מאיימת באמת שהיא מעצבנת בטירוף
אנונימית
וואי גם אצלי המורות מלחיצות ממש , אני איתך.
אני מאמינה בך שתצליחי!
זה לא סוף העולם אם חס וחלילה לא תקבלי ציון טוב, את יודעת כנראה יהיה שיפור ומלבד לזאת אין מצב שבגלל מבחן אחד היא תשבץ אותך ב4 יחידות
אה ואני מציעה שתדברי איתה ותנסי להסביר לה את המצב, תגידי לה שאת דואגת ושאת לא כל כך מבינה את החומר ושאת אובדת עצות, לא נראה לי שהיא כל כך חסרת התחשבות עד כדי כך שהיא תתעלם מזה.
שואל השאלה:
תאמת שהיא ממש חסרת התחשבות היא שונאת אותי והיא גם אף פעם לא עונה לי בווצאפ היא פשוט מסננת וזה שאלות למבחן והיא יודעת שאני טיפוס לחות לקראת מבחנים והיא באמת ממש מציקה
אנונימית
ניסית ליצור קשר אם תלמידות בוגרות יותר שגם הן היו בכיתת מופת שאולי הן יעזרו לך? אה ויש לכם יועצת ? במידה וכן אולי תדברי איתה? חברותיי סיפרו לי שהרבה עניינים שלא הסתדרו להן עם המחנכת הסתדרו לאחר פגישה עם היועצת.
אז לפי דעתי תדברי עם המורה ואם זה לא עוזר תפני למחנכת או ליועצת.
שואל השאלה:
תאמת גם ככה עוד פחות מחודש נגמר אני לא רואה סיבה סתם לפתוח את זה אבל פשוט נקווה שאני אקבל ציון טוב או לפחות עובר או משהו
אנונימית
אוקיי רק אומרת תמיד תשאפי להכי גבוה לא רק לעובר, אני מאמינה בך❤ אם זה מנחם אותך גם לי יש מבחן מסכם בקרוב
שואל השאלה:
תודה רבה :)
אנונימית
זה נשמה לי ממש לא הגיוני שיורידו אותך מחמש מואץ לארבע במקסימום את תהיי חמש רגיל כנראה וגם זה לא בטוח כי אצלנו היו ילדים שקיבלו 40 במבחן מסכם של ט וכל השנה היה להם ציונים טובים אז הם נשארו במואץ
סתם מפחידה, הכל בסדר, גם אם לא תצליחי את יכולה לעבור מ4 ל5 זה ממש קל
שואל השאלה:
מעדכנת שהיה קל ברמות אני בטח מקבלת 90+ לול
אנונימית
יפה לךךךך!!!
כל הכבוד.