8 תשובות
וואו שמלה אשש
ולא דווקא אצלינו כולן באות עם שמלות וזה
האמת היא שזה ממש מוגזם...לשלוח לך קישור של השמלה שאני הזמנתי?
לא מוגזם בכלל תלבשי מה שבא לך מה אכפת לך מה יגידו
אני אישית חולה על שמלות וחצאיות ואני לא דתייה או משהו פשוט אוהבת
והשמלה מושלמת איזה נעל את שמה ?
שמלה נדירה אבל מוגזם קצת למסיבת סיום, יש עוד ים שמלות יפות שמתאימות
לא מוגזם והיא מהממת , זה סיום ט אתם בטח עושה נשף כזה אז לכי על זה :)
שואל השאלה:
מה זאת אומרת לא כאילו לא מוגזם או לא לבוא
אנונימית
אולי טיפה, אני למסיבת סיום של כיתה ט שלי באתי עם חולצה מאיזה לונה פארק וג'ינס לבריכה....