8 תשובות
ישלי חבר שם ולפי מה שהבנתי חרא שם
שואל השאלה:
^אבל חבר שלך לא תצפיתנית חחח
אנונימית
חחח הוא יושב איתן שם הרבה
שואל השאלה:
הא קיי
בגלל זה אני שואלת איזה חמל הכי טוב כי יש חמלים שיותר טוב שם ויש חמלים שפחות
אנונימית
תחכי כאן לעוד תשובות
אם אין שלחי לי הודעה אני אדבר עם ידידה
שואל השאלה:
אין חחח הרוב פה ילדים סתם ניסיתי את מזלי שאולי אחד מבני ה18+ יענו לי ^
אנונימית
שלחי לי הודעה בפרטי אני אשאל ואחזור אלייך
שואל השאלה:
קיי שלחתי תודה רבה
אנונימית
באותו הנושא: