4 תשובות
לדעתי לא שווה..
אני לא יודעת מה איתך אבל אני אוהבת לשים קפוצ'ון גם בחורף כשהמזגן על 16 מעלות
אם את אוהבת ורוצה ויש לך את האפשרות אז למה לא.
את את רוצה אז לכי על זה