10 תשובות
שואל השאלה:
חבר'ה תקראו לזה איך שאתם רוצים אבל קבוצה של אנשים שמשתמשים בפצצות ומוכנים למות למען לרצוח הם מחבלים לכל דבר אפילו יש נוצרים...
חבר'ה תקראו לזה איך שאתם רוצים אבל קבוצה של אנשים שמשתמשים בפצצות ומוכנים למות למען לרצוח הם מחבלים לכל דבר אפילו יש נוצרים...
נשמות זה נקרא טרור אל תכחישו
אין דבר כזה טרור יהודי יש דבר כזה נקמה יהודית
!
!
שאין כאלה
^^הורגים ערבים
אין מקום לשום טרור בחברה שלנו. לא מהצד היהודי ולא מהצד הערבי. בתור מישהי שהיא חלק מהעם היהודי, אשר בתור עם עבר שואה, פוגרומים וכד', אני מאוכזבת נקודתית מהעובדה שמישהו מהעם שלי מסוגל לחשוב על ואף לבצע טרור.
מזעזע
אין דבר כזה טרור יהודי!!
לא שמעתי על זה...
מה הם עושים?
מה הם עושים?
נוראי כמו כל ארגון טרור אחר.
באותו הנושא: