5 תשובות
אני לא חושב שיש לזה הרבה מדי משמעות, יותר המקצועות הספציפיים שאת עושה, אם הן עושות אומנות תיאטרון ומחול ואת עושה סייבר יש לך סיכוי הרבה יותר גדול לעבודה הייטק-ית
זה משנה אבל תמיד אפשר להשלים/ לשפר
מספר היחידות הוא לא פקטור מבחינת האוניברסיטה, שכן זה אולי המקום היחיד שבו תשתמשי בתעודת הבגרות. כן, זה מספר נמוך, ואולי עדיף לקחת מגמה שנייה - בסופו של דבר, הממוצע קובע.
אנונימי
אם את לא מרחיבה משהו עדיף לעשות מאמץ אפילו מקצוע שהוא לא הכי מעניין אותך, עדיף שיהיו עוד יחידות. אבל בעיקרון זה לא משמעותי את תוכלי להשלים תמיד
מה 30 אצלנו יש נראה לי עד 20-22 יחידות
אנונימי
באותו הנושא: