6 תשובות
מה אין לך?
אהה חברים
אמ משפחה באמת
אהה חברים
אמ משפחה באמת
תחגגי עם המשפחה שלך :))
שואל השאלה:
^ זה לא כיף
^ זה לא כיף
תקשיביי
אני גם חגגתי כמה פעמים לבד.
את לא צריכה חברים בשביל להנות ביומולדת שלך למרות שזה מבאס.
תהיי קצת עם המשפחה ואז תכיני לעצמך עוגה ותאכלי בחדר עם סרט או שתצאי לים שאין הרבה אנשים עם מוזיקה זה ממש כיף.
תזכרי שזה היום שלך ואת יכולה להנות ממנו בכל דרך, גם את את לבד.
מזל טוב 3>
אני גם חגגתי כמה פעמים לבד.
את לא צריכה חברים בשביל להנות ביומולדת שלך למרות שזה מבאס.
תהיי קצת עם המשפחה ואז תכיני לעצמך עוגה ותאכלי בחדר עם סרט או שתצאי לים שאין הרבה אנשים עם מוזיקה זה ממש כיף.
תזכרי שזה היום שלך ואת יכולה להנות ממנו בכל דרך, גם את את לבד.
מזל טוב 3>
אנונימית
בואו נגיד את האמת נטפליקס ועשרים חטיפים זה שווה לאותה רמה כמו של יום הולדת
אני אחגוג איתך באהבה3> אני בת לא להיבהל
באותו הנושא: