5 תשובות
אם הכל נעלם אז כנראה שהוא מחק את המשתמש לצמיתות, מוזר שלא הודיע או משהו
לא עברתם לאפליקציות אחרות כמו אינסטגרם או משהו? אם כן תהיה בעיה למצןא אותו
שואל השאלה:
אוףף לא עברנו
אנונימית
שואל השאלה:
אין תקווה
וחיפשתי בחיפוש פה יש עוד משהיא אבל זאת בת וזה לא הוא
אנונימית
^^ הכל טוב זה קרה לי גם עם מישהו מכאן והוא גם מחק אינסטגרם ככה שכלום לא היה לטובתי

אנשים מסתוריים יש כאן
שואל השאלה:
חחחחח קוראים לו אין תקווה
וכן בהחלט מסתוריים פה
אנונימית
באותו הנושא: