9 תשובות
אמאלה איזה מלעון נודרת נדר
אם אתה לא אוהב את חברה שלך תיפרד ממנה ותגיד לה את זה. ואל תהיה מניאק ותצא עם חברה שלה ישר אחרי, תוותר על שניהן.
4AM
אם אתה כבר לא אוהב אותה תפרד ממנה, להחזיק אותה זה סיוט בשבילה ומרושע מצדך.
ולהתקרב לחברות שלה זה סתם מגעיל
שואל השאלה:
היא לא חברה טובה שלה היא איזה חברה שלא אכפת לה ממנה היא אמרה את זה
אם אתה לא אוהב אותה תספר לה פנים מול פנים לבד כי ככל שאתה מושך זה הופך ליותר גרוע
אחר כך תחשוב על אחת החברות שלה
כי כרגע אתה משקר למישהי שחושבת שאתה אוהב אותה וזה לא משהו
תאמר לה כמה שיותר מהר... אין סיבה למשוך את הקשר אם האהבה ביניכם נעלמה או אם אתה לא מרגיש כלפיה משהו, תיפרדו.
תיפרד ממנה בהכי נחמד שיש, אתם יכולים להישאר ידידים אם היא תרצה
אם אתה לא אוהב אותה תיפרד ממנה, ואל תצא עם חברות שלה
זה שהוא מאוהב בחברה שלה זה לא אומר שהוא רע אנשים הוא לא מחליט על הרגשות שלו הוא רואה מישהי מכיר אותה היא נחמדה הוא מתאהב בה כני בטוחה שהוא לא קם יום אחד בבוקר ואמר לעצמו "אולי אני יתאהב בחברה של חברה שלי? רק כדי להציק לה" אבל זה כן לא כלכך נעים שאתה נותן למישהי לחשוב שאתה אוהב אותה אפילו שאתה לא, תיפרד מחברה שלך ותשאל אחרי זה עוד שאלה בסטיפס על אותו נושא רק אחרי שאתה נפרד מחברה שלך ואז אני יענה אם אני יראה את השאלה בינתיים תתחיל מלהיפרד מחברה שלך