8 תשובות
להרים לעצמם את המורל
זה כבר ידוע שיש להם נטיה לעבוד על עצמם
אם זה מה שעושה להם טוב אז שימשיכו לספר לעצמם סיפורים
כי הם חיים בסרט
ובא להם לחגוג
כנראה הם לא פתחו את העיניים והסתכלו סביבם
ובא להם לחגוג
כנראה הם לא פתחו את העיניים והסתכלו סביבם
הם ניצחו כי מנעו ממשלת שינוי
מנסים למכור את כל ה-חארטה לכל העולם ושיאמינו לשקרים שלהם
כי הם אהבלים,
בורא עולם יעשה מהם קציצות
כי הם אהבלים,
בורא עולם יעשה מהם קציצות
הם כל היום משקרים בכל רשת חברתית ובכל מקום והם כבר מאמינים לשקרים של עצמם
אפילו הדת שלהם שקר אחד גדול בדיוק כמוהם
אפילו הדת שלהם שקר אחד גדול בדיוק כמוהם
קישורים מצורפים:
כי הם מפגרים
באותו הנושא: