24 תשובות
^^זה גזעני הוא לא רוצה אותה רק כי היא לבנה
אנונימי
^^^ רק שאלה, אם זה היה הפוך זה היה גזעני?
זה לא גזעני. זה איך הוא מעדיף נשים.
זה כמו שמישהו לא יצא עם נכה כי הוא לא נמשך אליה
זה אומר שהוא גזעני לנכים? לא. זה פשוט העדפות.
אם זה היה הפוך זה לא היה גזעני. כשתגדלו תבינו
זה כמו שמישהו לא יצא עם נכה כי הוא לא נמשך אליה
זה אומר שהוא גזעני לנכים? לא. זה פשוט העדפות.
אם זה היה הפוך זה לא היה גזעני. כשתגדלו תבינו
בטח שזה גזעני הם לא רוצים להתקדם במקום כל הזמן להיות סגורים עם עצמם
אנונימי
זה לא גזעני בשיט.
זה איך שהוא מעדיף נשים. הוא לא נמשך ללבנות ולאתיופיות כן. אפשרי לגמרי.
זה איך שהוא מעדיף נשים. הוא לא נמשך ללבנות ולאתיופיות כן. אפשרי לגמרי.
אתה יודע מה ההגדרה של גזען?
הוא פשוט מעדיף אתיופיות מה הבעיה. לא נמשך ללבנות.
הוא פשוט מעדיף אתיופיות מה הבעיה. לא נמשך ללבנות.
דיי כבר להגיד שמכל דבר קטן אנשים עושים הפגנה זה לא מצחיק.
זה לא גזעני חד משמעית ואתה כנראה ילד קטן של מבין כלום וחושב שהעולם סובב סביבו.
עניין של טעם מכיר?
אני נתקלת בהמון שאלות מהסגנון הזה "הייתם יוצאים עם אתיופיות" או "הוא לא יוצא איתי כי אני שחורה"
אחי אתה רואה את השחורות שם מתבכיינות כמו שאתם מתבכיינים?
לכל אחד יש טעם, אחד רוצה אקזוטית, השני רוצה מראה אשכנזי, השלישי רוצה מתולתלת והרביעי רוצה חלקה
לאף אחד לא אכפת מה הטעם של השני חאלס עם ההתבכיינות המוגזמת הזאת זה מעיק.
זה לא גזעני חד משמעית ואתה כנראה ילד קטן של מבין כלום וחושב שהעולם סובב סביבו.
עניין של טעם מכיר?
אני נתקלת בהמון שאלות מהסגנון הזה "הייתם יוצאים עם אתיופיות" או "הוא לא יוצא איתי כי אני שחורה"
אחי אתה רואה את השחורות שם מתבכיינות כמו שאתם מתבכיינים?
לכל אחד יש טעם, אחד רוצה אקזוטית, השני רוצה מראה אשכנזי, השלישי רוצה מתולתלת והרביעי רוצה חלקה
לאף אחד לא אכפת מה הטעם של השני חאלס עם ההתבכיינות המוגזמת הזאת זה מעיק.
אנונימית
ואני מדברת לאנונימי הדפוק שיושב ומרשה לעצמו להקליד שטויות.
אנונימית
"הם לא רוצים להתקדם"
כשלבן אומר שהוא לא יצא עם שחורות אתה בכלל מעיז להגיד משהו ילד אידיוט ומביך?
כשלבן אומר שהוא לא יצא עם שחורות אתה בכלל מעיז להגיד משהו ילד אידיוט ומביך?
אנונימית
זה בעיקרון לא גזעני אם זה בא ממקום של משיכה זה לא גזעני אבל אם זה בא ממקום של פסילה בגלל הצבע ולא בגלל משיכה זה כן גזעני
אנונימי
אני מסכימה שזה גזעני
זה לא גזעני!
גם אם זה היה הפוך זה עניין של משיכה.
גם אם זה היה הפוך זה עניין של משיכה.
^היא שאלה אם זה גזעני אז אמרתי שכן אתם אלה שהתחלתם לחפור
אנונימי
אנונימי אתה לא הבנת.
זו לא גזענות.
להימשך ולבחור ספציפית צבע עור הכל סבבה אני גגם בטוחה שאתה מעדיף לבנות ואף אחת לא אומרת לך על זה כלום כי זה נטו משיכה
אני אישית גם "אפסול"בנאדם שחור כי זה לא הטעם שלי נקודה. אבל גזענות זה רחוק מזה
לירוק ולקלל מישהי עפ צבע עורו זאת גזענות
לא לקבל מישהו לעבודה רק בגלל היותו לבן/שחור זאת גזענות
להחרים מישהו בגלל צבע עורו זאת גזענות.
אבל משם ועד ללהימשך לבחורה? זאת כבר העדפה אישית
לילה טוב אנמ לא מתכוונת להמשיך את הדיון הטיפשי הזה
זו לא גזענות.
להימשך ולבחור ספציפית צבע עור הכל סבבה אני גגם בטוחה שאתה מעדיף לבנות ואף אחת לא אומרת לך על זה כלום כי זה נטו משיכה
אני אישית גם "אפסול"בנאדם שחור כי זה לא הטעם שלי נקודה. אבל גזענות זה רחוק מזה
לירוק ולקלל מישהי עפ צבע עורו זאת גזענות
לא לקבל מישהו לעבודה רק בגלל היותו לבן/שחור זאת גזענות
להחרים מישהו בגלל צבע עורו זאת גזענות.
אבל משם ועד ללהימשך לבחורה? זאת כבר העדפה אישית
לילה טוב אנמ לא מתכוונת להמשיך את הדיון הטיפשי הזה
אנונימית
^^אתה בן 15 ואומר כשתגדלו תבינו יותר מתנשא מזה אין חחח וזה גזעני כי הוא לא רוצה לצאת איתה רק כי היא לבנה ואם זה היה הפוך מזמן הייתה הפגנה
אנונימי
^הוא פסל בגלל הצבע היא אמרה שהוא אמר שהוא לא יצא עם לבנות זה שיא הגזענות
תדעו שגזענות זה לא רק לכהי עור זה גם ללבנים
ובחור? אתה יודע כי אני כן יודע אם הוא פוסל על צבע הוא חד משמעית גזען
ואנונימית למעלה איך זה לא גזעני? הוא לא רוצה אותה רק כי היא לבנה
או ששואלת השאלה אני לא הבנתי את השאלה ?
תדעו שגזענות זה לא רק לכהי עור זה גם ללבנים
ובחור? אתה יודע כי אני כן יודע אם הוא פוסל על צבע הוא חד משמעית גזען
ואנונימית למעלה איך זה לא גזעני? הוא לא רוצה אותה רק כי היא לבנה
או ששואלת השאלה אני לא הבנתי את השאלה ?
אנונימי
זה גזענות גם אם אתה לא רוצה לצאת עם שחורה זה גזענות
אבל תתקדמי אין מה לעשות
אבל תתקדמי אין מה לעשות
אנונימית
אחי מותר לו, הוא לא עשה דבר רע, לא העליב וכו פשוט לא נמשך
הוא לא גזען הוא פשוט לא בקטע או שלך ספציפית או שהוא באמת לא בקטע של לבנות
אנונימית
יש פה מיליון שאלות כאלה רק הפוך
אם אתם אומרים פה שזה גזעני אז אל תגידו אחרכך שאם מישהו לבן לא ירצה לצאת עם אתיופית זה בגלל המשיכה
אם אתם אומרים פה שזה גזעני אז אל תגידו אחרכך שאם מישהו לבן לא ירצה לצאת עם אתיופית זה בגלל המשיכה
מה הקשר גזעני? זו המשיכה שלו
איך זה בדיוק גזענות? זו המשיכה שלו, לא נמשך לבנות מסוג זה.
כמה טמטום, הוא לא העליב אותה לא כלום פשוט אמר שלא מתאים לו.
זה כמו כל סטנדרט של בן אדם מסויים, כאלה שרוצים גבוהים/ שחיפים או כל דבר אחר
כמה טמטום, הוא לא העליב אותה לא כלום פשוט אמר שלא מתאים לו.
זה כמו כל סטנדרט של בן אדם מסויים, כאלה שרוצים גבוהים/ שחיפים או כל דבר אחר
מה ישלכם מה גזעני בזה אנונימי מה אתה משחק אותה גם אתה בטח פוסל אתיופיות ישחקן בכיין.
וגם אני פוסלת אתיופים אז אני גזענית?? לא, כי אני אתיופית ^_^
וגם אני פוסלת אתיופים אז אני גזענית?? לא, כי אני אתיופית ^_^
אנונימית
איך זה שזה גזעני קשור לזה שאני פוסל אתיופיות?
ואנונימית למעלה זה גזענות כי הוא פוסל רק על הצבע שלה את צריכה ללמוד מה זה גזענות
ואנונימית למעלה זה גזענות כי הוא פוסל רק על הצבע שלה את צריכה ללמוד מה זה גזענות
אנונימי
באותו הנושא: