9 תשובות
מה שחדש
הכל טוב מה איתך
עריכה : תגידי את מה שחדש ואז תעבירי את השאלה אליו
עריכה : תגידי את מה שחדש ואז תעבירי את השאלה אליו
אין חדש תחת
השאלות בסטיפס הגיעו לרמה כזאת שאי אפשר כבר לדעת אם זה טרול או סתם בן אדם אידיוט
אם יש משהו חדש אז אומר אותו אם אמצא לנכון, אם אין כלום אז כנראה שפשוט אגיד שכרגע אין.
בא לי לתת לזה שבתמונה משהו חדש (אגרוף לשיניים)
בדרך כלל ששואלים מה חדש הצד השני אומר אין חדש וככה לא נפתח נושא שיחה ואין על מה לדבר פשוט תספרי משהו שעבר לך במשך הזמן שהוא לא דיבר איתך כי רק ככה יהיה לכם מה לדבר
שאלה פילוסופית מדהימה, השאלות באתר הזה נהיות עמוקות וחכמות מיום ליום.
תענוג לגלוש בסטיפס!
ולשאלתך, הייתי אומרת "אין חדש" מפני שבאמת אין חדש ממילא כולנו נמות בסופו של דבר
תענוג לגלוש בסטיפס!
ולשאלתך, הייתי אומרת "אין חדש" מפני שבאמת אין חדש ממילא כולנו נמות בסופו של דבר
מה חדש?
תפוח בדבש.
זה מה אני עונה
תפוח בדבש.
זה מה אני עונה
אנונימית