התחברות
הרשמה
אם מישהו עכשיו מתחיל איתי ורושם לי ממצב מה לענות? בסדר טוב מעולה ??? דחוף
23 במאי 2021, 22:34
התחלות
התאהבות
תשובה אחת
שואל השאלה:
שואלת מה לענות
R
Romo122
באותו הנושא:
פעם הייתי יותר מלאה והתחילו איתי המון הרזיתי ועכשיו לא מתחילים איתי למה?
מישהו עם עמוד פייקטיבי עכשיו מתחיל איתי להמשיך את השיחה או עדיף לסנן??
אם מישהו מתחיל שיחה איתי באינסטגרם רושם כל יום בוקר טוב זה בהכרח להתחיל איתי?
יש איזה מישהו שאנחנו נפגשים הוא ממש מדבר איתי וצוחק איתי ומתחיל שיחות
אם מישהו מתחיל איתי באינסטגרם ורושם כזה מה קורה איך לענות אבל שיהיה מעניין ומקורי כזה
אתם חושבים שיש סיבה אם מישהו שמדבר איתי רושם לי שהוא אוהב אותי וחולה עליי
מישהו סוג של התחיל איתי באינסטגרם ועכשיו הוא לא רושם כלום מה לעשות?
שגבר מתחיל איתי בפייס ורושם היי מה קורה להגיד 'הכל טוב' או 'הכל טוב מה איתך?'
מתחיל עכשיו מלחמה מבצע או משהו רשמי או שזה סתם הפגזות שיגמרו?
אם אני לא מתחילה שיחה אנחנו לא נדבר וכשאני מתחילה הוא מראה עניין ורושם לי שכיף לו לדבר איתי אז מה הבעיה שלו להתחיל שיחה?
יש מישהו שמתחיל איתי הרבה כבר תקופה ארוכה ויש לו חברה מהרגע הראשון שראה אותי לא הפסיק לדבר איתי וזה נמשך עד עכשיו (המשך)