6 תשובות
ו ל ז
זה הבסיס
ו לז אבל יותר קשה לדעתי זה ח לט
מ-ו' ל-ז'
שואל השאלה:
תכלס בז אתה מתחיל ללמוד אלגברה..
לדעתי ו ל- כי החומר מתקשה ונהפך לשאלות ותרגולים על בסיס של חטיבה כאשר היו רגילים התלמידים לשאלות קצרות וקלות לעומת החטיבה.
אבל אין ספר שהחומר הנלמד בכיתות ז ל- חחח הרבה יותר קשה וצורך הרבה הקשבה וריכוז כי בסופו של דבר אר זה יצליח ויעלה אותו כלפי למעלה בתיכון ביחידות ויותר מזה במבחנים וב גרועות.
שמחה לעזור ...❤