6 תשובות
לא בהכרח
לא.
למה אתה מתכוון בלא צודק.
תפרט..
ואם אני מבינה אותך נכון אז לא זה לא בהכרח אומר שאתה רגיש ממש או רגיש בכלליות.
תפרט..
ואם אני מבינה אותך נכון אז לא זה לא בהכרח אומר שאתה רגיש ממש או רגיש בכלליות.
^ מה הקשר לא נסחפת בכלל
אנונימית
לא מה הקשר
לא כל כך הבנתי.. אתה יכול לפרט?
באותו הנושא: