10 תשובות
כן זה חמוד
לא אולי אני פרנואידית מידי אבל זה מלחיץ
כן
תאמת אני לא כזה אוהבת משפטים כאלה כי לא יודעת זה קצת קרינג כזה
לא. לא אוהבת שמתחילים איתי באינטגרם
כנראה הייתי עונה לזה כי זה משעשע
חח כן זה מצחיק ונחמד אז למה לא
כבר מתחילים
כן ברור זה כיף להרגיש שרוצים אותך חח
לא זה מוזר