3 תשובות
שואל השאלה:
אין לי את זה ונכנסתי אחכ להגדרות ורשום לי "לשדרג את הפתקים שלך"
אין לי את זה ונכנסתי אחכ להגדרות ורשום לי "לשדרג את הפתקים שלך"
אנונימית
שואל השאלה:
ולא הבנתי איך לשדרג כי אין לי עידכון לזה
ולא הבנתי איך לשדרג כי אין לי עידכון לזה
אנונימית
תלחצי ארוך על הפתק ברשימת פתקים וכתוב נעל את הפתק
באותו הנושא: