10 תשובות
שמלות זה פשוט חגיגי
שימי מה שנוח לך בובה
את תבחרי מה שטוב לך, זה החתונה שלך:)
כן ברור, את יכולה ללבוש מה שתבחרי.
ברור!! זו החתונה שלך ואת בוחרת מה ללבוש
יש אוברולים מהממים לכלות וגם סטים של שני חלקים עם חצאית
חתונה שלך - את מחליטה.
הייתי בחתונה שהכלה בחרה לבוא עם אובראול מעוצב, וזה היה מגניב לגמריי.
בחתונה שלי לבשתי אפוד מגן מכדורים
לא כמו שרבין עשה
יעבור לך באמת
זה אמור להיות היום שלך, את מחליטה. ובכל מקרה- הקטע עם השמלות זה רק בחוףה. אחרי זה בדר''כ מחליפים לבגדים יותר נוחים.
ברור, זה שזה הנורמה ללבוש שמלה לא אומר שאת חייבת, תלבשי מה שאת אוהבת.