15 תשובות
חחח מביך קצת הייתי צוחקת או תופסת לו גם
הופה.. אז יש לי חבר.. ויש לו קטעים
זה דווקא אחלה כי זה מן הסתם ברשות
זה נחמד לי חוח.. לפעמים הוא מקבל כאפות לתחת גם.. עכשיו ברחוב זה קצת לא נעים אז ביקשתי ממנו להפסיק
שיהיה בצורה מעודנת כזאת ואז זה סקסי.
מושפלת.
אנונימית
ברחוב הייתי אומרת חו שזה פחות מתאים
אנונימית
שמשהו לא בסדר
שואל השאלה:
נגיד ולא ברחוב, סתם ככה בבית שלו או שלך
אנונימי
בבית זה בסדר
גם משפיל.
אנונימית
למה משפיל אחותי זה חבר שלך
אנונימית
שואל השאלה:
פטוצי תיהי חברה שלי
אנונימי
בוא חיים
סתם ככה בכיף שיעשה
אנונימית
הייתי מובכת
ברחוב הייתי קצת כועסת עליו, לא הייתי מרגישה בנוח. אבל בבית זה סבבה לגמרי
באותו הנושא: