13 תשובות
תקחי
לדעתי עדיף שתקחי משכך כאבים, אנטיביוטיקה זה חזק יותר ומסוכן לקחת בהפרש קצר מידי
הייתי במצב דומה ולקחתי, פשוט שזה יהיה חד פעמי
אנונימית
שואל השאלה:
זה כאבי שיניים אבל משהו קריטי
אי אפשר לישון או לעשות כל דבר אחר
זה כאבי שיניים אבל משהו קריטי
אי אפשר לישון או לעשות כל דבר אחר
אנונימית
עדיף משכך כאבים
שואל השאלה:
אדקס? נחשב?
אדקס? נחשב?
אנונימית
כן
שואל השאלה:
טוב זה כאבים איומים
אקח אנטיביוטיקה ונקווה שיהיה בסדר
תודה לכם
טוב זה כאבים איומים
אקח אנטיביוטיקה ונקווה שיהיה בסדר
תודה לכם
אנונימית
אנטיביוטיקה לא מיועד לכאבים
שואל השאלה:
בין היתר, משכך כאבים
בין היתר, משכך כאבים
אנונימית
ממש לא
אבל איך שתרצי בהצלחה
שואל השאלה:
רק זה מרגיע את הכאב הכי מהר
כל השאר שעה עד שמשפיעים
חברה זה כאבי שיניים איומים, חצי לסת משותקת
אני הייתי חייבת לקחת
אי אפשר לזוז גם ככה, שלפחות לא יכאב ככ
רק זה מרגיע את הכאב הכי מהר
כל השאר שעה עד שמשפיעים
חברה זה כאבי שיניים איומים, חצי לסת משותקת
אני הייתי חייבת לקחת
אי אפשר לזוז גם ככה, שלפחות לא יכאב ככ
אנונימית
באותו הנושא: