5 תשובות
אני ממש התחברתי לאלבום הזה הוא מיוחד מהשאר
השיר האהוב זה never take it , the outside
הכי פחות זה saturday
האלבום החדש מדהים!
הוא שונה מהקודמים ובגלל זה בהתחלה פחות אהבתי כי אנחנו שומעים אותם בגלל הסוג הזה של המוזיקה שהם עשו.
אני אישית אהבתי יותר את הז'אנרים הקודמים
אהבתי את השינוי באווירה. כנראה שגם לטיילר ולג'וש היה נמאס ממוזיקה דיכאונית או כזאת שלכל הפחות מתיימרת להיות עמוקה.

הגיוני וטוב שהם הלכו לכיוון יותר קליל. זה לאוו דווקא לנסות להיות יותר "מיינסטרים", הלהקה אף פעם לא חיפשה להיות כזאת.
אני שמעתי את האלבום פעמיים מנתיים אין לי בדיוק שיר מועדף או שיר שאני לא אוהב.
אני מת על כל השירים השירים שלהם אבל השיר האהוב עליי מהאלבום החדש הוא the outside
ואין לי אחד שאני פחות אוהב
זה אלבום אש