4 תשובות
לא הבנתי למי שיש יותר קבוצות בווצאפ הוא יותר מגניב?
לי יש 2
אם ככה אני מלך הווצאפ כי יש מיליארד קבוצות מטומטמות שקשורות לבית ספר
גם לי אין הרבה קבוצות,
וזה דבר לא כזה נורא. באופן הזה לפחות אני לא מקבל כל כך הרבה הודעות בפרקי זמן קצרים.