11 תשובות
בושה לעם ישראל
למה לפרסם את אותו הדבר מילה במילה פעמיים? :/
לא שומע מוזיקה ישראלית וזה אחלה דוגמה למה
פשוט פאדיחה
עשו מזה בדיחה
זה ביזיון רציני
למה להעתיק the same..
זה שיר יותר ישן מ73 שנים ומה שיותר נוראי זה שהם מנסים לעשות כסף משיר שאמור ליצג את המדינה שלנו שיר שאזרחים צריכים להרגיש הזדהות עם אליו כחלק מהעם ופתאום הם באים ומחליטים לא אנחנו נקח אותו ונחרב אותו
שואל השאלה:
איזה כיף לשמוע שכולם מסכימים.
אנונימי
לדעתי זלזול
למה לשאול את זה עוד פעם זה היה בחמות אבל