9 תשובות
זה לא מוזרר
לא. זה דבר לגיטימי לגמרי בימינו.
לא מוזר, הרבה הולכים לטיפול פסיכולוגי
בטח שתרגישי שזה מוזר המחשבה האוטומטית היא שזה לא קשור אלינו זה לגמרי טבעי חהרגיש ככה
אבל באמת שהכל יהיה בסדר, כל המטרה של פסיכולוג זה להיות נחמד ולדבר איתך כדי לעזור לך
כאילו תחשבי על זה, ממה את בלחץ, מהפגעשה איתו או מהתגטבות של אחרים
כי אם זה מאחרים אז זה לא עניינם
אבל באמת שהכל יהיה בסדר, כל המטרה של פסיכולוג זה להיות נחמד ולדבר איתך כדי לעזור לך
כאילו תחשבי על זה, ממה את בלחץ, מהפגעשה איתו או מהתגטבות של אחרים
כי אם זה מאחרים אז זה לא עניינם
לא ללכת בדור הזה זה מוזר סיס יו גוט איט בהצלחהה❤❤
זה לא מוזר. הרבה אנשים משתתפים בטיפול פסיכולוגי, וזה מאוד עוזר להם.
ממש לא מוזר.
יש הרבה מאוד אנשים שהולכים לפסיכולוג וזה ממש סבבה כי זה כדי לעזור, זה כמו ללכת לרופא רק במקום שהוא יטפל במשהו פיזי אז הוא יטפל במשהו נפשי.
יש הרבה מאוד אנשים שהולכים לפסיכולוג וזה ממש סבבה כי זה כדי לעזור, זה כמו ללכת לרופא רק במקום שהוא יטפל במשהו פיזי אז הוא יטפל במשהו נפשי.
אני יכולה להגיד לך בתור מישהי שהלכה לטיפול פסיכולוגי לתקופה ארוכה שזה הגיוני שתחשבי שזה מוזר אבל זה הכי לא בדיוק הפוך תיפתחי איתה ותיהי את כדי שזה באמת יעזור (אני נגיד בפעמים הראשונות הסתרתי המון המון דברים ובסוף נורא התחרטתי על זה והמון דברים הסתבכו לי בגלל זה) אם את צריכה משהו בואי לפרטי ❤❤
לא מוזר בכלל, להפך!
זה יעזור לך (תלוי אצל מי את ומי המטפל/ת), אצלי הפסיכולוגית הייתה ממש נחמדה, עכשיו היא עברה עיר אז אני לא איתה יותר אבל היא עזרה לי ממש והיא זאת שהפנתה אותי לאבחונים של דיכאון וחרדה והיחידה שהאמינה לי כשסיפרתי הכל.
לדעתי לבקש עזרה פסיכולוגית זה דבר שדורש אומץ, במיוחד כשלא מאמינים ותומכים בך! ❤
אם את רוצה את יכולה תמיד לפנות אליי
זה יעזור לך (תלוי אצל מי את ומי המטפל/ת), אצלי הפסיכולוגית הייתה ממש נחמדה, עכשיו היא עברה עיר אז אני לא איתה יותר אבל היא עזרה לי ממש והיא זאת שהפנתה אותי לאבחונים של דיכאון וחרדה והיחידה שהאמינה לי כשסיפרתי הכל.
לדעתי לבקש עזרה פסיכולוגית זה דבר שדורש אומץ, במיוחד כשלא מאמינים ותומכים בך! ❤
אם את רוצה את יכולה תמיד לפנות אליי
באותו הנושא: