7 תשובות
המיעוט שלא התחסן הוא קטן, אני די בטוח שזה לא יהיה הוא.
מעטים האנשים שמרשים להם בכלל לחזור מחו"ל שאינם מחוסנים, אז זה גם כנראה לא הם.
הסיכוי שבו תהיה עלייה בתחלואה היא אם החיסונים לא יעבדו פתאום, ובמידה כזו מי שאחראי אלו חברות החיסונים.
מעטים האנשים שמרשים להם בכלל לחזור מחו"ל שאינם מחוסנים, אז זה גם כנראה לא הם.
הסיכוי שבו תהיה עלייה בתחלואה היא אם החיסונים לא יעבדו פתאום, ובמידה כזו מי שאחראי אלו חברות החיסונים.
שואל השאלה:
מפתיע, לפחות בזה הם לא יהיו אשמים (מקווה לפחות). כי בספטמבר הסגרים אמורים לחזור ככל הנראה.
מפתיע, לפחות בזה הם לא יהיו אשמים (מקווה לפחות). כי בספטמבר הסגרים אמורים לחזור ככל הנראה.
בטח בטח
שואל השאלה:
בגלל שהוא בונה חופשי בדרגה 33?
בגלל שהוא בונה חופשי בדרגה 33?
3. ביבי כמובן
^אני אשמח לדעת למה אתה חושב כך.
שואל השאלה:
הנגיף יתפרץ בחורף (עונתי), התוקף של החיסון יסתיים או שתהיה מוטציה עמידה לחיסון. גם בקיץ שעבר הכל היה פתוח ואז בספטמבר חזרו הסגרים וההגבלות...
הנגיף יתפרץ בחורף (עונתי), התוקף של החיסון יסתיים או שתהיה מוטציה עמידה לחיסון. גם בקיץ שעבר הכל היה פתוח ואז בספטמבר חזרו הסגרים וההגבלות...
באותו הנושא: