5 תשובות
מה יש לך עכשיו? סמסונג או אייפון?
אם סמסונג אז עדיף לך להשאר איתו כי הכל נמחק
ואם אייפון תשארי עם אייפון
אם סמסונג אז עדיף לך להשאר איתו כי הכל נמחק
ואם אייפון תשארי עם אייפון
אנונימית
הייתי בול באותו המצב כמו שלך, ממש בול! אבל בסוף בחרתי באייפון 11 והוא מדהים, שונה לגמרי מגלקסי בתור אחת שהייתה המון שנים עם גלקסי, קיצור אייפון זה עולם אחר מבטיחה
גם יש פחות בעיות ותקלות
כדאי לך s21
הוא יותר איכותי , המצלמה יותר טובה , המוצר עצמו בכללי יותר טוב ואני הייתי עם סמסונג
באותו הנושא: