6 תשובות
לא בהכרח.
לא
גם אני ככה ואני לא בן אדם כזה רע
גם אני ככה ואני לא בן אדם כזה רע
גם אני כזאת.
אני לא אשכח את מה שעשו לי אבל אני לא אחזיר או לא אסלח
אני לא אשכח את מה שעשו לי אבל אני לא אחזיר או לא אסלח
אנונימית
לא
ככה נולדת, וזה האופי שלך אין מה לעשות
ככה נולדת, וזה האופי שלך אין מה לעשות
את עובר על איסור תורה, שהז בדיוק בלב (עייני יומא כג ע"א) - אז זה רע.
אבל אני נזהר מלומר מאנשים שהם רעים חוץ ממקרים שאין מקום לכף זכות. סוף סוף יש לך פה נסיון...
אבל אני נזהר מלומר מאנשים שהם רעים חוץ ממקרים שאין מקום לכף זכות. סוף סוף יש לך פה נסיון...
g0$$ip g!rl, בטח שיש יש לעשות. אם לא היה מה לעשות - ה' לא היה מצוה על "לֹא תִקֹּם וְלֹא תִטֹּר אֶת בְּנֵי עַמֶּךָ" (ויקרא יט, יח). ה' לא יצהו עלינו משהו שאנחנ ולא יכולים לעמוד בו. נקודה. לא נולדנו צדיקים או רשעים, זאת בחירה שלנו.
באותו הנושא: