6 תשובות
תיהי שם בשבילה כאחות - אפילו מרחוק.
את לא צריכה לבחור צד בוויכוחים האלה.
את לא צריכה לבחור צד בוויכוחים האלה.
שואל השאלה:
איך להיות שם מרחוק?
איך להיות שם מרחוק?
אנונימית
תעודדי אותה ותתמכי בה, תגידי לה שאת גאה בה ואת יודעת שקשה לה ושאם היא צריכה משהו את שם בשבילה
תשלחי לה הודעה,
תתענייני בה,
תנסי לצחוק על העניין איתה ביחד,
תדברי גם עם ההורים שלך ואיתה לגבי זה - לפעמים ההורים לא רואים את התמונה הגדולה. ולפעמים גם הילדים לא.
תתענייני בה,
תנסי לצחוק על העניין איתה ביחד,
תדברי גם עם ההורים שלך ואיתה לגבי זה - לפעמים ההורים לא רואים את התמונה הגדולה. ולפעמים גם הילדים לא.
וואו כלכך אני, תראי לה דאגה אל תזכירי את הקטע של הלימודים כי זה סתם עושה עצבים
ההורים שלך צודקים לא הורסים את הלימודים בגלל מערכת יחסים עם בן או בת , לימודים זה יותר חשוב... זה גיל ההתבגרות ובטח יש מלא ריבים בין הילד להורה.. תתני להם לעשות את מה שהם חושבים לנכון ואל תדאגי היא תחזור הביתה לבד.. ואם את דואגת לה תתקשרי אליה ותראי שהכל בסדר איתה. ותתני להם לפתור את העניין לבד. זה לא שההורים שלך באים נגדה , הפ פשוט חושבים על העתיד שלה. וזה הכי נכון.. חבר זה זמני ולימודים והשכלה תמיד ילכו עם הבן אדם
באותו הנושא: