2 תשובות
דברי איתו בשיחות ותחכי לו מימה שסיפרת הוא שווה את החודשיים האלו
לדעתי הייתי מחכה לו. לא הייתי חושבת על הזמן בבית וחושבת על כמה רע לי הוא הלך, הייתי יוצאת, אבל לא 'שוכחת' אותו