שאלה לאנשין שבאמת מבינים בצבא, רצוי כאלה שמשרתים או כאלה שהשתחררו כבר
אם השגתי מדי בנים ונעלי חיר (אני לא זכאית) באמת שמים על זה עדיין שאסור? עזבו את זה שטכנית אסור וזה לא תקני עזבו רגע תחוק, השאלה שלי אם באמת מצ עדיין עוצרים על זה ורסרים ועדיין שמים על החוק הזה? כי יש לי הרבה חברות שלא עצרו אותן בחיים על זה