תשובה אחת
אני לא יודעת אם יש בהרצליה אבל יש כמה סניפים בארץ לכו לנאפיס זה ליטרלי המסעדה הכי טובה בארץ יש שם הכל מבשרים לאסייתי להודי לאיטלקי לטבעוני וכל מה שפאקינג תרצו יש שם גם אוגל תמני כזה והכל פשוט טעים למות. כלכך הרבה סגנונות במקום אחד וכל אחד פשוט כאילו זה מסעדה לאותו סגנון
באותו הנושא: