2 תשובות
כי הרפואה השתפרה ,ןהחיים נהיו נוחים ובטוחים
אני מניחה שבגלל שיש יותר תרופות ודברים כאלה
נגיד פעם אנשים היו מתים בגיל 40 משפעת והיום זה לא קורה
באותו הנושא: