2 תשובות
כי הרפואה השתפרה ,ןהחיים נהיו נוחים ובטוחים
אני מניחה שבגלל שיש יותר תרופות ודברים כאלה
נגיד פעם אנשים היו מתים בגיל 40 משפעת והיום זה לא קורה
נגיד פעם אנשים היו מתים בגיל 40 משפעת והיום זה לא קורה
באותו הנושא: