התחברות
הרשמה
היה לי עכשיו טיול ואני בבית והתחת שלי תפוס מה אני עושה?????
כואב לי לשבת הצילו
27 במאי 2021, 13:35
שרירים
שרירים תפוסים
טיול
שריר תפוס
תשובה אחת
זה עובר אחרי כמה ימים קרה לי גם אחרי אימון
D
Drella
באותו הנושא:
מה הייתם עושים עכשיו כדאי להיות בבית על המיטה מתחת לפוך?(לאלה שלא בביתת)
יש לי בסוף החודש טיול שנתי מסע יא ואני לא רוצה לצאת עכשיו הבית ספר..
יש לנו טיול בבית הספר ואני מדריכה את הקראש שלי?פדיחה?
אני מסיימת עכשיו טיול ואני חוזרת לבית ספר לעוד שעתיים של מגמות ללכת הבייתה או להישאר?
אין לי תחת בכלל ואני ממש חסרת ביטחון עכשיו ללכת עם גינס לבית ספר עזרה?
עשיתי היום אימון תחת ורגליים במכון ואני לא יודעת אם לעשות עכשיו איזה HIIT גם בבית...
כשאני יוצאת לטיול דרך הבית ספר ואני משצית, כל השעות של הטיול נכללות לי במחויבות האישית?
יש לי עכשיו טיול שנתי זה פדיחות לנסוע במונית לבית ספר?
חבר שלי בטיול שנתי ואני עכשיו בבית חולים להגיד לו? התעלפתי והייתי מחוסרת הכרה הרבה חברה שלי רשמה לו הודעה והוא לא ראה
אני דוגווקרית (מוציאה כלב לטיולים), ואני עכשיו עושה לו דוגיסיטר (שומרת עליו אצלו בבית), כמה לקחת לשעה?
כל השכבה שלי בטיול ואני בבית ספר "לומדת" עם ארבע בנות שאני לא סובלת איזה כיף?