5 תשובות
ממש לא ממליצה על דברים כאלה
לך.י לרופא עור.
אני לקחתי רואקוטן וזה העלים לי את האקנה
שואל השאלה:
הבעיה עם רקוטן זה שזה יכול לעשות בעיות בגוף
כדי לקבל ראקוטן זה סיוט לפחות לי היה
nope אני ניסיתי seboclam
אני לקחתי רקוטן(רופא נתן לי מיד!)זה ממש הוריד לי את כל הפצעים,הכי שווה, אל תקחו שום דבר אחר, ממש ממליצה!