11 תשובות
שואל השאלה:
חחח אני לא מפגרת פשוט כשמצחיקים אותי ואני לא מפסיקה למחוק אז אם יגידו לי אפילו עגבנייה אני אצחק
אנונימי
שואל השאלה:
ואני לא כזאת שמחה מהחיים פשוט למדתי שלצחוק ולחייך זה הכי טוב
אנונימי
שזה טוב (:
זה טוב, להנות מהחיים ולנצל את הרגע
אופטימית זורמת וכייפית חיננית ובעלת שמחת חיים הדבר לו שאפתי להגיע כל חיי!
שהיא קצת מעצבנת אבל באופן כללי מתוקה
שואל השאלה:
למה מעצבנת?
אנונימי
אם זה מכל דבר קטן אני יחשוב שהיא מפגרת
תמיד ילדים שצוחקים הרבה מצחיקים אותי:-)
שהיא שמחה מהחיים..
באותו הנושא: