7 תשובות
פשוט תדברי איתם
וגם זה כואב קצת אבל זה עובר תוך יום יומיים זה לא לעד
אל תפחדי, הכאב הוא מינורי אם בכלל. גם החיסון עצמו לוקח ממש כמה שניות
כמה זמן ישלך?
שואל השאלה:
הם כבר קבעו תור
אנונימית
תגידי להם שאת לא מעוניינת להתחסן כרגע. לא יכולים להכריח אותך.
מניסיון זה לא נורא.
קצת כואב אבל אחרי כמה זמן זה מפסיק, וזה עדיף על הסיכון לחלות