6 תשובות
לא הפריע לי. אם את לא מרגישה בנוח את לא חייבת
שואל השאלה:
הבעיה היא שחם לי בשיעור כי יש כזה שמש עליי מהחלון למרות המזגן אבל פשוט מרגיש לי לא בנוח :((
אנונימית
למה את מרגישה לא בנוח?
לא הייתי כי למדתי בחורף, אבל לא חושבת שהיה לי משנה. למרות שיש המון סטיגמות על זה שמורי נהיגה מטרידים (ויצא לי להתקל בכמה סיפורים) אבל לנהוג עם מכנסיים ארוכים או קצרים לא משנה לי כיום.
שואל השאלה:
לא הוא ממש לא מטריד זה לא בקטע כזה חח אל תדאגו..
פשוט לא נוח לי עם מכנס קצר כשאני יושבת באופן כללי כי זה כזה לא יודעת נהיה קצר יותר כשיושבים
אנונימית
שואל השאלה:
גם נגיד בבית ספר אין לי בעיה להיות עם מכנס קצר כל עוד אני לא יושבת אבל ברגע שאני מתיישבת בשיעור בבית ספר אז כזה אני מרגישה לא בנוח
אנונימית