3 תשובות
הכל בסדררר בובי
אין מה לעשות זה לפעמים קורה, אל תנסי להקיא או משהו
מחר תאכלי מאוזן וזהו 3>
אין מה לעשות זה לפעמים קורה, אל תנסי להקיא או משהו
מחר תאכלי מאוזן וזהו 3>
הכל בסדר אהובה שלי,
זה קורה וזה לגיטימי.. מכירה את זה גם.
מחר יום חדש.
זה קורה וזה לגיטימי.. מכירה את זה גם.
מחר יום חדש.
היי ואם את רוצה לדבר על זה בפרטי אז תשלחי לי הודעה :)
באותו הנושא: