3 תשובות
הכל בסדררר בובי
אין מה לעשות זה לפעמים קורה, אל תנסי להקיא או משהו
מחר תאכלי מאוזן וזהו 3>
הכל בסדר אהובה שלי,
זה קורה וזה לגיטימי.. מכירה את זה גם.
מחר יום חדש.
היי ואם את רוצה לדבר על זה בפרטי אז תשלחי לי הודעה :)