5 תשובות
גם אצלי זה ככה, ומה זה החברות החרא האלה

ורק שתדעי, עשיתי קארה וכולם מה זה מחמיאים לי ואומרים שאני נראית הרבה יותר טוב (יש לי שיער מתולתל גלי כזה)
מבאס, ואת לא נראת זוועה את יפה
אני מבינה אותך
אל תבקרי את עצמך ככה
כל כך הרבה.. ואל תגידי שאת מכוערת
הכל בסדר תהיי שלמה עם עצמך ככה אחרת את תתקני את השיער ואז יפריע לך משהו אחר ותהיי בלחץ לתקן אותו ואז שוב ושוב..
זה יכביד עלייך. שלא יהיה לך אכפת מה הם חושבים..
תסתכלי על עצמך, תטפחי את עצמך ותאהבי. זה תהליך אבל כדאי!
אה ואם את רוצה לעשות קארה אז תעשי, אפילו קרחת מצדך.. מה אכפת מה הן אומרות.
פשוט אל תחפשי אישורים מהסביבה.
לכל אחד יש את הפאשלות שלו אבל כל אחד מיוחד בדרך שלו
ואת מהממת בדיוק כמו שאת
אם את רוצה לעשות קארה אל תתייחסי לחברות שלך (אם הן בכלל חברות שככה אומרות לך) את יפה כמו שאת וזה יהיה עלייך מדהים
אנונימית