6 תשובות
אין מי מה להתרגש מאנשים וירטואלים שכנראה לא תראי לעולם, הרבה כאן חושבים את עצמם יותר מידי, שבאמיתי ? הם ככה קטנים. אין מי מה לקחת ללב כ"כ יקרה.
אפשר דוגמא? אני באמת מתעניין
ודעות אחרות זה לא אנשים רעים רק אומר
ודעות אחרות זה לא אנשים רעים רק אומר
אנונימי
אם בשבילך זה פוגע אז אל תכנסי לכאן
אנונימית
בכל מקום באינטרנט יש אנשים "רעים" ויש אנשים טובים, פשוט צריכים להתעלם ולהבין שהם לא מכירים אותך ואת לא מכירה אותם וגם כנראה בחיים לא תכירי
שואל השאלה:
ברור שדעות אחרות לא אומרות משהו על הבנאדם, אני מתכוונת לדעות מאד מאד קיצוניות של עכשיו להרוג קבוצה של אנשים או משהו כזה. לא יודעת כאילו פשוט שלועגים לי על השאלה שלי יותר עם תשובות לא רלוונטיות
ברור שדעות אחרות לא אומרות משהו על הבנאדם, אני מתכוונת לדעות מאד מאד קיצוניות של עכשיו להרוג קבוצה של אנשים או משהו כזה. לא יודעת כאילו פשוט שלועגים לי על השאלה שלי יותר עם תשובות לא רלוונטיות
שואל השאלה:
וגם ברור לי שאני לא צריכה לקחת ללב והאמת אני מדקלמת לעצמי הרבה דברים שאתם אומרים כאן פשוט זה עדיין לא עוזר לי
וגם ברור לי שאני לא צריכה לקחת ללב והאמת אני מדקלמת לעצמי הרבה דברים שאתם אומרים כאן פשוט זה עדיין לא עוזר לי
באותו הנושא: